משרות פתוחות בתוכן ופדגוגיה
צוות ‘פיתוח למידה אונליין’ מתרחב ומחפש רכז/ת קורסים מקוונים להחלפה לחל”ד
תיאור התפקיד:
- יכולת עבודה עם פרויקטי למידה מקוונים ומורכבים
- מעקב אחר תהליך הלמידה, הצפת הצלחות ואתגרים ומתן מענה אנשי מפתח בפרויקטים
- מעקב אחר ההנחיה והשיח ומתן המלצות בזמן אמת מתוך עקרונות הלמידה וההנחיה ברשת
- ניתוח וריכוז תקלות משתמשים, וטיפול בהן מול מחלקת הטכנולוגיה
- ניהול לוגיסטי של צרכי הפרויקטים
- ריכוז פעולות האדמין של הפרויקטים
- איסוף DATA וניתוח באמצעות מערכת דוחות
- סיוע בפיתוח חומרי הדרכה והטמעה לפרויקטים השונים
- פרסום הפרויקט ברשתות החברתיות וקידום עקרונות ליצירת קהילתיות בפרויקט
דרישות התפקיד:
- יתרון לבעלי/ת תואר ראשון או שני בטכנולוגיות למידה.
- כישורי הדרכה והטמעה, עדיפות לבעלי ניסיון בתפקיד דומה
- כישורים אנליטיים, מיומנויות טכנולוגיות גבוהות ויכולות למידה עצמית של מערכות חדשות
- דיוק ויסודיות, סדר וארגון, יכולת עבודה תחת לחץ ותעדופים בתקופות עומס
- מסוגלות לעבודה בצוות, ראש גדול, חשיבה מערכתית ויכולת התמודדות עם אתגרים
- היכרות עם מערכות ,LMS עדיפות לבעלי ניסיון בעבודה עם מערכת Moodle
- שליטה מלאה בכלי OFFICE עם יכולות אקסל גבוהות
- לעיתים גם זמינות בשעות אחה”צ / ערב בהתאם לתהליכי הלמידה
עבודה במשרה מלאה במודל היברידי ממשרדי הארגון בתל אביב
היחידה להערכת תכניות במטח עוסקת בהערכת אפקטיביות של תוכניות ופרויקטים חברתיים וחינוכיים.
היחידה מחפשת חוקר/ת להובלת פרויקטי הערכה מול יחידות בתוך מטח ומול לקוחות מחוץ למטח.
התפקיד כולל :
– הובלת פרויקטים וניהול קשרי לקוחות במחקרי הערכה
– ייעוץ וקשר שוטף עם לקוחות ההערכה
– תכנון מחקרי הערכה
– פיתוח מדדים וכלי הערכה
– ריכוז וביצוע פעולות הערכה
– עיבוד נתוני הערכה
– כתיבת דוחות הערכה
דרישות התפקיד:
– תואר שני – חובה, בעלי תזה – יתרון
– בעלי תואר שלישי – יתרון
– ניסיון משמעותי בייעוץ ללקוחות
– יתרון לניסיון בייעוץ אסטרטגי
– ניסיון בביצוע מחקרי הערכה
– ניסיון בהערכת התערבויות חינוכיות – יתרון
– הבנה מחקרית
– אוריינות טכנולוגית גבוהה
– כושר ביטוי גבוה בכתב ובעל-פה, יכולות הצגת ממצאים
– שליטה בתוכנות סטטיסטיות
*משרה מלאה במודל עבודה היברידי
*משרדנו ממוקמים ברמת אביב, תל אביב