משרות פתוחות בתוכן ופדגוגיה
רוצה להשתלב בסביבה עבודה חדשנית עם עשיה משמעותית בעולם החינוך?
דרוש/ה מפתח/ת תוכן במתמטיקה בביה”ס יסודי.
חבר/ת הצוות יהיה שותף בפיתוח והובלת פיתוח תוכניות וכלים טכנופדגוגיים חדשניים לקידום המתמטיקה עבור תלמידי מערכת החינוך בישראל בביה”ס היסודי.
תיאור התפקיד:
- פיתוח תוכן למדיות שונות: ספרי לימוד, סרטונים ויח’ דיגיטליות.
- יכול עבודה עצמאית לצד עבודה שוטפת עם חברי צוות פיתוח התוכן, חטיבות הטכנולוגיה והגרפיקה, יועצים אקדמיים.
- קיום קשר עם מורים ותלמידים בבתי ספר לשם הצגת הפיתוחים, התנסות, למידה והערכת ההתאמה לתרחישי הלמידה בכיתה ובבית.
- זיהוי והצפת אתגרים ומתן מענה עבורם במהלך הפיתוח.
- התעדכנות שוטפת במגמות ובמחקרים אקדמיים בארץ ובעולם העוסקים במתמטיקה ובחדשנות חינוכית דיגיטלית.
דרישות:
- ניסיון בכתיבת תוכן חינוכי במתמטיקה – חובה
- היכרות עם תוכנית הלימודים ביסודי – חובה
- יתרון לבוגר/ת תואר ראשון במתמטיקה ותואר שני בחינוך מתמטי או במקצועות דומים
- ניסיון הוראה בתחום המתמטיקה
- אוריינטציה טכנולוגית והיכרות עם שילוב חדשנות חינוכית בסביבות דיגיטליות.
נכונות למשרה מלאה במשרדנו ברמת אביב, במודל עבודה היברידי
תחילת עבודה מיידית
למטח, המרכז לטכנולוגיה חינוכית, חברה לתועלת הציבור הפועלת כגוף עצמאי לקידום מערכת החינוך בישראל באמצעות חדשנות המשלבת טכנולוגיה ופדגוגיה
דרוש/ה מפתח/ת תוכן לצוות האנגלית
התפקיד כולל:
– פיתוח תהליכי למידה והוראה בפרינט ובדיגיטל
– ממשקי עבודה מול גורמי פיתוח לצורך יצירת תכנים מיטביים
דרישות התפקיד:
– אנגלית ברמת שפת אם – חובה
– מעל 5 שנות ניסיון בהוראת אנגלית ביסודי – חובה
– יכולת כתיבה מעולה – חובה
– עברית ברמה גבוהה – חובה
– תואר שני – חובה
– הכשרה רלוונטית בתחום האנגלית – יתרון
– ניסיון בפיתוח פדגוגי בשפה האנגלית – יתרון
משרה מלאה במשרדנו ברמת אביב, במודל היברידי
זמינות מידית לתחילת עבודה
היחידה להערכת תכניות במטח עוסקת בהערכת אפקטיביות של תוכניות ופרויקטים חברתיים וחינוכיים.
היחידה מחפשת חוקר/ת בכיר/ה להובלת פרויקטי הערכה מול יחידות בתוך מטח ומול לקוחות מחוץ למטח.
התפקיד כולל :
* הובלת פרויקטים וניהול קשרי לקוחות במחקרי הערכה
* ייעוץ וקשר שוטף עם לקוחות ההערכה
* תכנון מחקרי הערכה
* פיתוח מדדים וכלי הערכה
* ריכוז וביצוע פעולות הערכה
* עיבוד נתוני הערכה
* כתיבת דוחות הערכה
דרישות התפקיד:
* תואר שני – חובה, בעלי תזה – יתרון
בעלי תואר שלישי – יתרון ;
* ניסיון משמעותי בייעוץ ללקוחות
* יתרון לניסיון בייעוץ אסטרטגי
* ניסיון בביצוע מחקרי הערכה
* יתרון לניסיון בהערכת התערבויות חינוכיות
* אנגלית ברמת שפת אם
* הבנה מחקרית
* אוריינות טכנולוגית גבוהה
* כושר ביטוי גבוה בכתב ובעל-פה, יכולות הצגת ממצאים
* שליטה בתוכנות סטטיסטיות
למטח, המרכז לטכנולוגיה חינוכית, חברה לתועלת הציבור הפועלת כגוף עצמאי לקידום מערכת החינוך בישראל באמצעות חדשנות המשלבת טכנולוגיה ופדגוגיה דרוש/ה עורך/עורכת לשון:
במסגרת התפקיד:
עריכה (וניקוד לפי הצורך) של ספרי לימוד ויחידות לימוד דיגיטליות המיועדים לתלמידים במערכת החינוך בכל הכיתות, מדריכים למורה, טקסטים שיווקיים, תסריטים ועוד.
ממשקי עבודה עם צוות עורכי הלשון ועם צוותי הפיתוח והעיצוב ליצירת תכנים מיטביים.
דרישות התפקיד:
תואר ראשון לפחות ולימודי עריכת לשון במוסד אקדמי מוכר – חובה
ניסיון של שלוש שנים לפחות בעריכת לשון בעולמות תוכן קרובים
ידע וניסיון בניקוד – יתרון
ניסיון בעבודה בפלטפורמות דיגיטליות – יתרון
*עבודה במשרה מלאה במודל היברידי
רוצה להשתלב בצוות חזק, מקצועי ותומך במשרה מעניינת ומאתגרת שתאפשר לך להגשים את עצמך?
דרוש/ה מדריך/מדריכה לצוות ההדרכה של מטח באנגלית למגוון אזורים בארץ, במשרה חלקית (על בסיס שעתי)
התפקיד כולל הדרכה וליווי של מורים בבתי הספר המלמדים עם חומרי הלימוד של מטח, אנגלית לחטיבה עליונה .
לתפקיד מגוון משימות המותאמות לתקופות השונות במהלך שנת הלימודים ובהתאם לתכנית הלימודים, התפקיד כולל:
- תיאום הדרכות עם רכזי ומורי אנגלית בבתיה”ס.
- יצירת יחסי עבודה שוטפים מול רכזי מקצוע ומנהלים בבתי הספר.
- הדרכות פרונטליות (כולל הגעה פיזית לבתי הספר), מקוונות וטלפוניות.
- הרחבת הפעילות בתוך בית הספר באמצעות הדרכות לשכבות נוספות.
- הנחיית וובינרים והשתלמויות באנגלית.
- מתן מענה לרכזים ומורים במייל, שיחות טלפון והודעות
- קשר רציף עם גורמים פנים ארגוניים לתיעוד מידע הנאסף מבתיה”ס ולשיפור חווית הלקוחות
- בניית מערכי הדרכה ועדכון אל מול מחלקת הפדגוגיה ותכנית הלימודים
- השתתפות בהכשרות מקצועיות פנים ארגוניות
דרישות:
- תואר ראשון – חובה, תואר שני – יתרון.
- ניסיון קודם בהוראת אנגלית בחטיבת ביניים/תיכון.
- אוריינטציה לסביבות למידה דיגיטליות ויכולת הדרכה במחשב.
- ניסיון בהדרכה – יתרון.
- כריזמה, יכולת הובלה, יכולת עבודה עצמאית.
- רכב – התפקיד דורש הגעה לבתי הספר לפי דרישה.
- מחויבות ורצון להשפיע על חינוך ילדי ישראל.