משרות פתוחות

Parallax shape

מטח – המרכז לטכנולוגיה חינוכית – הוא חברה לתועלת הציבור ופועל כגוף עצמאי לקידום מערכת החינוך בישראל באמצעות חדשנות המשלבת טכנולוגיה ופדגוגיה.
במטח מפתחים מוצרים חדשניים עבור תלמידים ומורים במערכת החינוך: סביבות למידה דיגיטליות, קורסים, משחקי למידה ועוד.
כחלק מפעילותנו, אנו רוכשים מוצרים ושירותים כולל מיקור חוץ בהיקפים משמעותיים ומבצעים התקשרויות מול ספקים בהיקפים משתנים ובתחומים מגוונים.
אנחנו מחפשים קניין/ת רכש שי/תהיה אחראי/ת על תהליכי רכש ומיקור חוץ במטח מקצה לקצה וחלק משרשרת ההתקשרויות.

במסגרת התפקיד:
* איתור ספקים, התקשרויות עם ספקים, ליווי תהליכי רכש וטיפול בהצעות מחיר.
* ניהול הסכמים והגדרת תכולת השרות כולל מו”מ ותנאי ההתקשרות.
* הובלת פרויקטים ברכש ותפעול, התייעלות והוזלת עלויות.
* קשר שוטף ומתן שרות ללקוחות פנימיים בחברה.
* עבודה מול ייעוץ משפטי ומחלקת הכספים.
* בקרה על קבלה וביצוע השרות והערכת ספקים.
* הפקת הזמנות ומעקב במערכת ה-SAP.
* אכיפת מדיניות הרכש והנהלים במטח, ניהול ומעקב לתהליכי הרכש במערכות המידע.

מי יתאים לתפקיד?
* בעל/ת ניסיון של לפחות 2-3 שנים בתהליכי רכש וניהול התקשרויות.
* תואר ראשון רלוונטי או הסמכה ברכש ולוגיסטיקה – יתרון.
* ניסיון בעריכת הסכמים והתקשרויות במיקור חוץ – יתרון.
* בעל/ת יכולת משא ומתן מוכחות.
* אוריינטציה טכנולוגית, שליטה טובה באקסל, יתרון לניסיון ב SAP
* יחסי אנוש טובים, אסרטיביות ויכולת עבודה מטריציונית מול ממשקים רבים.
* אנגלית ברמה טובה – יתרון;

למטח, המרכז לטכנולוגיה חינוכית, ארגון מוביל ומנוסה אשר משפיע על אלפי מורים ומיליוני תלמידים בארץ ובעולם דרוש/ה רכז/ת בחינות מתוקשבות

תיאור התפקיד:
– הטמעת בחינות מתוקשבות: טקסטים, גרפיקה, רכיבי מולטי מדיה, קול.
– ביצוע בקרות טכניות לבחינות.
– אחריות מלאה על בחינה מתוקשבת משלב קבלתה, דרך הפקתה ועד שלב התפעול שלה.
– ממשקי עבודה משותפים בעבודה בצוות ומול גורמים פנימיים וחיצוניים.

דרישות התפקיד:
– ידיעת השפה הערבית ברמת שפת אם – חובה
– אוריינטציה טכנולוגית
– ידע בסיסי ב-HTML- יתרון
– ניסיון בעבודה עם תוכנות לעריכת קול וסרטונים – יתרון
– אנגלית ברמה טובה
– יכולת למידה עצמית של מערכות טכנולוגיות חדשות
– “ראש גדול”, יכולת התמודדות עם אתגרים ועבודת צוות.
– דיוק ויסודיות, סדר וארגון, יכולת עבודה תחת לחץ ויצירת סדרי עדיפויות.

רוצה לקחת את הידע והניסיון שלך צעד קדימה ולהשתלב בצוות הדרכה מקצועי שנותן תמיכה פדגוגית לצוותי הוראה?
אנחנו מחפשים מדריך/ה במשרה חלקית (על בסיס שעתי)

התפקיד כולל
– הדרכה על תוכניות הלימוד של מטח במפגשים פיזיים ומקוונים
– תמיכה וליווי פדגוגי של צוותי הוראה ברשתות החברתיות
– השתתפות בהכשרות מקצועיות פנים ארגונית

דרישות התפקיד
השכלה אקדמית רלוונטית, תואר שני – יתרון
ניסיון של 3 שנים לפחות בהוראת השפה הערבית בביה”ס העל-יסודי, הוראה בתכניות של מטח – יתרון
אוריינטציה לסביבות למידה דיגיטליות, יכולת הדרכה מרחוק
ניסיון בהדרכה או הנחיית מורים
כריזמה, יכולת הובלה, יכולת עבודה עצמאית
רכב – התפקיד דורש הגעה לבתי ספר ברחבי הארץ
מחויבות ורצון להשפיע על חינוך ילדי ישראל

למטח, המרכז לטכנולוגיה חינוכית, ארגון מוביל ומנוסה אשר משפיע על אלפי מורים ומיליוני תלמידים בארץ ובעולם דרוש/ה חשב/ת בכיר/ה

התפקיד כולל:
* עריכת הדוחות הכספיים -רבעוניים ושנתיים
* פיקוח על הנהלת החשבונות וניהול צוות הנהלת חשבונות
* הכרות ועבודה על תשתיות המידע הכספי במערכת ה-ERP
* ניהול היבטי תזרים המזומנים
* עבודה מול הנהלת החברה ובכפיפות ניהולית ישירה לסמנכ”ל הכספים

דרישות התפקיד:
* רואה/ת חשבון מוסמך/ת – חובה
* 3-4 שנות ניסיון כחשב/ת בחברה – חובה
* ניסיון בניהול צוות – חובה
* היכרות מעמיקה ושליטה מלאה בעבודה עם;Excel – חובה
* התמחות באחד ממשרדי ה-Big 4 – יתרון משמעותי
* ניסיון בעבודה והטמעה של  מערכת ERP – יתרון משמעותי
* יכולת עבודה שוטפת מול מנהלים בכירים
* אוריינטציה טכנולוגית והבנה של מערכות מידע מגוונות
* יכולת הפקת ניירות עמדה ומסמכים מורכבים
* הבנה וגישה לניהול תהליכי בקרות ודיווחים
* יכולת עמידה בתנאי לחץ, ויחסי אנוש מעולים

מפתח/ת למידה? הצטרפו למטח והשפיעו על פתרונות הלמידה של מורי ותלמידי ישראל!

אנחנו מחפשים מפתח/ת למידה אשר ישתלבו במחלקת פיתוח למידה במטח האחראית לפיתוח תוצרי למידה דיגיטליים לבתי ספר.

איך ייראה היום שלכם/ן אצלנו?

– תובילו אפיון והפקה של פרויקטיי פיתוח למידה דיגיטליים בסביבות הלמידה של מטח.

– תעבדו בצוותי פיתוח מוצר המורכבים ממגוון בעלי תפקידים בארגון (מנהלי פרוייקט, מנהלי מוצר, מנהלי פרוייקט, מפתחי תוכן ועוד).

– תעצבו את תוצרי הלמידה בטכנולוגיות ייעודיות של מטח ובתוכנות פיתוח, עיצוב והנפשה כגון Storyline, Photoshop, Illustrator.

עם מה חשוב לנו שתגיעו?

– ניסיון בפיתוח והפקת תוצרים דיגיטליים והיכרות עם טכנולוגיות רלוונטיות.

– יכולת למידה עצמאית, חשיבה יצירתית, גמישות מחשבתית ותקשורת בינאישית טובה.

– היכרות עם  HTML CSS – יתרון

– ניסיון באפיון  UX/UI – יתרון

– ניסיון בפיתוח משחקים – יתרון

– תואר בטכנולוגיות למידה – יתרון

נא לצרף לקורות החיים תיק עבודות

משרדנו ממוקמים ברמת אביב, תל אביב

עבודה במודל היברידי

למטח, המרכז לטכנולוגיה חינוכית, המוביל כשחקן מרכזי במערכת החינוך בישראל ללמידה רלוונטית בעידן הדיגיטלי, אנחנו מחפשים במאי/ת ותסריטאי/ת, מוכשר/ת ו-Team Player עבור מחלקת המדיה שלנו המחפש/ת בית ליצור בו ולהשפיע על החינוך בישראל
אנחנו נדאג לשלב אותך בעשייה משמעותית, יצירתית, מספקת ומלאת עניין!

תיאור התפקיד:
– בימוי שחקנים, מרואיינים ומשתתפים באולפן, בסרטוני דוקו, דרמה, שיווק וסושיאל 
– כתיבת תסריטים עבור הפרויקטים השונים: סרטונים, כתבות ועוד
– עריכת תוכן וניהול תוכן אולפן במשדרים חיים ותוכניות 
– עבודה מול ממשקים שונים בצוות ההפקה – מפיקים וצוות פוסט
– עבודה על מספר פרויקטים במקביל

דרישות התפקיד:
– תואר ראשון בתחום התקשורת, קולנוע או תחום אחר רלוונטי – חובה
– 2-3 שנות ניסיון בבימוי וכתיבה במערכות מדיה 
– היכרות עם תכנים לקהל יעד צעיר – גילאי 6-18 – יתרון
– יכולת עבודה בצוות ומול ממשקים מרובים
– יכולת ניהול זמן ופרויקטים מרובים

משרה מלאה ממשרדנו ברמת אביב, במודל היברידי

לצוות ההדרכה של מטח דרוש/ה מדריך/ה להוראת עברית לחברה הערבית (יסודי עד תיכון) במגוון אזורים בארץ.

רוצה להשתלב בצוות חזק, מקצועי ומוביל בתחום הנחלת השפה העברית?

אנו מציעים לך משרה מעניינת ומאתגרת, שבה אפשר להתפתח ולהגשים את עצמך!
אנחנו מחפשים מדריכ/ה להוראת עברית לדוברי ערבית במשרה חלקית (על בסיס שעתי).
התפקיד כולל הדרכה וליווי של רכזים ומורים לעברית ביסודי, בחט”ב ובחט”ע, המלמדים עם חומרי הלימוד של מטח.

תיאור התפקיד:

-תיאום הדרכות עם רכזי ומורי השפה העברית בבתי הספר

-יצירת יחסי עבודה שוטפים עם רכזי המקצוע והמנהלים בבתי הספר

-הדרכות פרונטליות (כולל הגעה פיזית לבתי הספר),מקוונות וטלפוניות

-בניית מערכי הדרכה על פי תוכנית הלימודים ועל פי הנחיות מחלקת הפדגוגיה

-פיתוח מצגות ותוכני הדרכה, הנחיית וובינרים והשתלמויות מורים

-מתן מענה מקצועי פדגוגי שוטף לצוותי הוראה בבתי ספר

-קשר רציף עם גורמים פנים ארגוניים לתיעוד מידע הנאסף מביה”ס ולשיפור חוויית הלקוחות

-השתתפות בהכשרות מקצועיות פנים ארגונית

דרישות התפקיד:

-תואר ראשון – חובה, תואר שני – יתרון, תעודת הוראה (רצוי בתחום הוראת העברית)

-ניסיון בהוראת עברית בבתי ספר (רצוי בתוכניות הלימוד של מטח)

-אוריינטציה לסביבות למידה דיגיטליות, יכולת הדרכה באמצעות מחשב

-ניסיון קודם בתפקיד הדרכה ובבניית מצגות – יתרון

-כריזמה, יכולת הובלה, יכולת עבודה עצמאית ועבודה בצוות

-רכב – התפקיד דורש הגעה לבתי הספר ברחבי הארץ

למטח, המרכז לטכנולוגיה חינוכית, ארגון מוביל ומנוסה אשר משפיע על אלפי מורים ומיליוני תלמידים בארץ ובעולם דרוש/ה רכז/ת גבייה

התפקיד כולל:
ביצוע הליכי גבייה מקצה לקצה
יצירת קשר עם חייבים לסגירת חובות באמצעות פנייה טלפונית ודוא”ל
שליחת חשבוניות ותיעוד סטטוס גבייה במערכות
מעקב אחר תשלומים ועמידה ביעדי גבייה
עבודה שוטפת מול גורמים פנים ארגוניים, מענה טלפוני ו”בק אופיס”

דרישות התפקיד:
ניסיון קודם בגבייה/קשרי לקוחות – חובה
ידע בהנהלת חשבונות – יתרון
היכרות עם SAP, CRM
יכולת עבודה בצוות
יחסי אנוש מעולים, אסרטיביות, חריצות ודייקנות
שליטה טובה באקסל

היחידה להערכת תכניות במטח עוסקת בהערכת אפקטיביות של תוכניות ופרויקטים חברתיים וחינוכיים.
היחידה מחפשת חוקר/ת בכיר/ה להובלת פרויקטי הערכה מול יחידות בתוך מטח ומול לקוחות מחוץ למטח.

התפקיד כולל :
* הובלת פרויקטים וניהול קשרי לקוחות במחקרי הערכה
* ייעוץ וקשר שוטף עם לקוחות ההערכה
* תכנון מחקרי הערכה
* פיתוח מדדים וכלי הערכה
* ריכוז וביצוע פעולות הערכה
* עיבוד נתוני הערכה
* כתיבת דוחות הערכה

דרישות התפקיד:
* תואר שני – חובה, בעלי תזה – יתרון
בעלי תואר שלישי – יתרון ;
* ניסיון משמעותי בייעוץ ללקוחות
* יתרון לניסיון בייעוץ אסטרטגי
* ניסיון בביצוע מחקרי הערכה
* יתרון לניסיון בהערכת התערבויות חינוכיות
* אנגלית ברמת שפת אם
* הבנה מחקרית
* אוריינות טכנולוגית גבוהה
* כושר ביטוי גבוה בכתב ובעל-פה, יכולות הצגת ממצאים
* שליטה בתוכנות סטטיסטיות

אחריות על ניהול פורטפוליו הפרויקטים, התקציב בחטיבה. אחריות על ניתוח והנגשת תמונת מצב פרויקטלית ומשאבית כוללת בחטיבה.
דיווח לסמנכ”ל הטכנולוגיה.

תיאור התפקיד:
* מימוש ושיפור תהליכי עבודה לתכנון, ניהול ובקרה של הפרויקטים ברמת החטיבה.
* הגדרת תהליכי תקשורת בין הפרויקטים בחטיבה ומימושם הלכה למעשה .
* מימוש תהליכי ניהול סיכונים ובקרה תקציבית בחטיבה.
* מימוש כלי בקרה ומדדי בקרה על הפרויקטים המנוהלים בחטיבה.
* מעקב ובקרה אחר התקדמות פרויקטים בהתאם ליעדים.
* ניהול דו”ח פורטפוליו חטיבתי אשר מרכז את סטאטוס התקדמות הפרויקטים.
* הקצאת ותיעדוף המשאבים הפנים חטיבתיים לפרויקטים.
* העברת הנחיות וסדרי עדיפויות מהנהלת החטיבה לראשי הצוותים, מנהלי הפרויקטים וממשקים אחרים בארגון.
* שותפות בהנהלת החטיבה.

דרישות:
* 3 שנות ניסיון לפחות כPMO / 5 שנות ניסיון כמנהל פרויקט בארגון גדול בתחום הטכנולוגיה
* 3 שנות ניסיון לפחות בניהול ובקרה תקציבית של ארגונים עם למעלה מ 70 עובדים
* ידע וניסיון בניהול פרויקטים בשיטת Agile, ידע מעמיק כאדמין של מערכות JIRA/ADO/Monday
* השכלה אקדמית רלוונטית (לפחות תואר ראשון) בתחומי תעשיה וניהול/מדעי המחשב/הנדסה/מנהל עסקים

כישורים אישיותיים נדרשים:
* ראייה עסקית מעולה ויכולות קריאטיביות גבוהות
* יכולות בינאישיות גבוהות ותקשורת אישית מצוינת
* יכולת עבודה עצמאית מול גורמים שונים בארגון.
* יכולת ירידה לפרטים ותיעדוף בין משימות, ובין דרישות
* יכולת להניע תהליכים בארגון גדול

מטח, המרכז לטכנולוגיה חינוכית הוא ארגון מוביל ומנוסה אשר משפיע על אלפי מורים ומיליוני תלמידים בארץ ובעולם.
מתפקידי מחלקת השיווק במטח – ניהול ותפעול שוטף של תחום המיתוג והמיצוב של מטח, אחריות על אסטרטגיה שיווקית ותכניות עבודה, יצירת מנועי צמיחה והעמקת הקשר עם הלקוחות לצד גיוס לקוחות חדשים, ניהול שיווק המוצרים השונים והעמקת מערכת היחסים ושביעות הרצון עם הלקוחות על ידי יצירת מסעות לקוח חכמים ומתקדמים, ניתוח תובנות מנתונים, הפקת שאלונים וקבלת תובנות לשיפור ממשקי השיווק, ניהול תחומי דיגיטל וסושיאל, קשר עם התקשורת וPR, אחריות על כנסים פיזיים ודיגיטלים, תערוכות ואירועים – לשוק הישראלי ובגלובל.

תיאור התפקיד: 
* בניית המותגים השונים של מטח לקהל היעד.
* הוצאה לפועל של אסטרטגיה השיווקית ומימוש תוכנית העבודה.
* ניהול אתרי וסביבות מטח – כתיבת תוכן  – ניהול, תפעול, העלאת תכנים, התממשקות מול אתרי מטח, נראות האתר וחווית משתמש.
* תכנון ויישום תכנית שיווק אסטרטגית של הדיגיטל והסושיאל של מטח – במטרה ליצור נוכחות דיגיטלית משמעותית – אחריות על הכנת חומרים שיווקיים, הוצאה לפועל, מעקב אחר קמפיינים כולל יכולות ניטור וניתוח  נתונים.
* ניהול תהליכים וממשקיים מול הלקוח במטרה להביא למודעות למוצרי מטח במסגרת מסע לקוח וריבוי ערוצי קשר: כתיבה, הפצת ניוזלטרים ומעקב אחר נתוני מעורבות (אימייל מרקטינג, מסרונים, ווטסאפ, דיגיטל ועוד).
* תכנון גאנט ותפעול יומי Hands on של הפעילות ברשתות החברתיות, בכנסים ואירועים, ב PR –  כולל כתיבת תוכן רלוונטי לפלטפורמות השונות.
* ניהול והפקת סרטונים, וליווי מא’-ת’, ומול הגורמים הרלוונטיים בארגון ומול ספקים חיצוניים.
* תכנון, עיצוב והתאמה של אלמנטים גרפיים תואמי מותג לפלטפורמות השווק השונות, עבודה מול ספקים ומעצבים חיצוניים.
* כנסים/אירועים – הפקת כנסים, ומגוון וובינרים וימי עיון.
* יחסי ציבור- זיהוי והצפת אייטמים לקידום מול עיתונאים – כולל תחקיר, איסוף וכתיבת טקסטים בעברית ואנגלית.
* שיווק מסורתי – מתנות, ניירות עמדה, מצגות, ברכות חתימות וכדומה.

דרישות התפקיד:
* ניסיון מוכח בשיווק – ניסיון ממשרד פרסום / צד לקוח של כשלוש שנים לפחות B2C / B2B.
* ידע והבנה ושיווק דיגיטלי לרבות טרנדים חדשים בתחום.
* היכרות עם כלים וטכניקות שיווק דיגיטלי וניהול אתרים באיקומרס, כולל SEO, PPC בניית דפי נחיתה ויצירת מסעות לקוח בתהליכי מכירה.
* ניסיון בעבודה עם כלים לניתוח נתונים והיכרות עם Google Analytics
* ניסיון בעבודה מבוססת אוטומציות עם SF ומרקטינג קלאוד – יתרון משמעותי.
* יכולת ביטוי מעולה בכתב ובע”פ.
* יכולות תקשורת בינאישית מעולות ויכולת עבודה בצוות.

למטח, המרכז לטכנולוגיה חינוכית, חברה לתועלת הציבור, הפועלת כגוף עצמאי לקידום מערכת החינוך בישראל באמצעות חדשנות המשלבת טכנולוגיה ופדגוגיה דרוש/ה ממלא/ת מקום רכז/ת בחינות לפיתוח בחינות בתחום הנדסת תוכנה למחלקה לפיתוח ולתקשוב בחינות

התפקיד כולל
:
·        ריכוז מקצועי ואדמיניסטרטיבי של ועדות המומחים המפתחות את הבחינות.
·        עריכה מדעית של הבחינות ושל המחוונים המשמשים לבדיקתן.
·        קיום קשר הדוק עם בעלי התפקידים המעורבים בהכנת השאלונים (בתוך מטח ומחוצה לו) ובדיקה יסודית של תוצריהם, עד להשלמת הפיתוח.

דרישות התפקיד
:
·        בעל/ת תואר ראשון בהנדסת תוכנה או במדעי המחשב.
·        בעל/ת ניסיון של שלוש שנים לפחות בפיתוח חומרי למידה או מבחנים בתחומים אלה.
·        ניסיון בהוראת אחד התחומים הללו – יתרון.
·        בעל/ת כושר ארגון וניהול, יכולת תפקוד בתנאי לחץ ועמידה בלוח-זמנים קשיח.
·        שפת אם – עברית.

 

* אופציה להתקשרות כפרילנס

למטח, המרכז לטכנולוגיה חינוכית, חברה לתועלת הציבור הפועלת כגוף עצמאי לקידום מערכת החינוך בישראל באמצעות חדשנות המשלבת טכנולוגיה ופדגוגיה דרוש/ה עורך/עורכת לשון:

במסגרת התפקיד:

עריכה (וניקוד לפי הצורך) של ספרי לימוד ויחידות לימוד דיגיטליות המיועדים לתלמידים במערכת החינוך בכל הכיתות, מדריכים למורה, טקסטים שיווקיים, תסריטים ועוד.

ממשקי עבודה עם צוות עורכי הלשון ועם צוותי הפיתוח והעיצוב ליצירת תכנים מיטביים.

דרישות התפקיד:

תואר ראשון לפחות ולימודי עריכת לשון במוסד אקדמי מוכר – חובה

ניסיון של שלוש שנים לפחות בעריכת לשון בעולמות תוכן קרובים

ידע וניסיון בניקוד (באופן עצמאי לחלוטין) – חובה

ניסיון בעבודה בפלטפורמות דיגיטליות – יתרון

זיקה לתחום המתמטיקה – יתרון

*עבודה במשרה מלאה במודל היברידי

דרוש/ה מדריך/ה לצוות ההדרכה של מטח בלשון (חט״ב וחט״ע) למגוון אזורים בארץ
רוצה להשתלב בצוות חזק, מקצועי ותומך במשרה מעניינת ומאתגרת שתאפשר לך להגשים את עצמך?
אנחנו מחפשים מדריכ/ה בלשון במשרה חלקית (על בסיס שעתי).
התפקיד כולל הדרכה וליווי של מורים ללשון בחט”ב וחט”ע המלמדים עם חומרי הלימוד של מטח (לשון לתיכון ועכשיו עברית):

דרישות:

  • תואר ראשון (רצוי בלשון) – חובה, תואר שני – יתרון
  • ניסיון בהוראת לשון בחט”ב וחט”ע בתוכניות הלימוד של מטח
  • אוריינטציה לסביבות למידה דיגיטליות, יכולת הדרכה במחשב
  • ניסיון קודם בתפקיד הדרכה – יתרון
  • כריזמה, יכולת הובלה, יכולת עבודה עצמאית
  • רכב  – התפקיד דורש הגעה לבתי הספר לפי דרישה
  • מחויבות ורצון להשפיע על חינוך ילדי ישראל

הגדרת התפקיד:

  • תיאום הדרכות עם רכזי ומורי לשון בחטיבות הביניים ובתיכון
  • יצירת יחסי עבודה שוטפים עם רכזי המקצוע והמנהלים בבתי הספר
  • הדרכות פרונטליות (כולל הגעה פיזית לבתי הספר), מקוונות וטלפוניות
  • הרחבת הפעילות בתוך בית הספר באמצעות הדרכות לשכבות נוספות
  • הנחיית וובינרים והשתלמויות בנושאים רלוונטיים בלשון
  • מתן מענה לרכזים ומורים ללשון בכיתות ז’-י”ב במייל, שיחות טלפון והודעות
  • קשר רציף עם גורמים פנים ארגוניים לתיעוד מידע הנאסף מביה”ס ולשיפור חוויית הלקוחות
  • בניית מערכי הדרכה על פי תוכנית הלימודים ועל פי הנחיות מחלקת הפדגוגיה
  • השתתפות בהכשרות מקצועיות פנים ארגונית

מטח מפתח מוצרים חדשניים המשלבים טכנולוגיה, תוכן ופדגוגיה עבור תלמידים ומורים: סביבות למידה דיגיטליות, קורסים, משחקי למידה, סימולציות ועוד.
דרוש/ה מפתח/ת תוכן במתמטיקה לחטיבת הביניים.

התפקיד כולל שותפות והובלת פיתוח תוכניות וכלים טכנופדגוגיים חדשניים לקידום המתמטיקה עבור תלמידי מערכת החינוך בחטיבות הביניים בישראל.

תיאור התפקיד:

  • פיתוח תוכן למדיות שונות: ספרי לימוד, סרטונים ויח’ דיגיטליות.
  • יכולת עבודה עצמאית לצד עבודה שוטפת עם חברי צוות פיתוח התוכן, חטיבות הטכנולוגיה והגרפיקה, יועצים אקדמיים.
  • קיום קשר עם מורים ותלמידים בבתי ספר לשם הצגת הפיתוחים, התנסות, למידה והערכת ההתאמה לתרחישי הלמידה בכיתה ובבית.
  • זיהוי והצפת אתגרים ומתן מענה עבורם במהלך הפיתוח.
  • התעדכנות שוטפת במגמות ובמחקרים אקדמיים בארץ ובעולם העוסקים במתמטיקה ובחדשנות חינוכית דיגיטלית.

דרישות:

  • ניסיון בכתיבת תוכן חינוכי במתמטיקה – חובה.
  • היכרות עם תוכנית הלימודים בחטיבת הביניים ובתיכון – חובה.
  • תואר שני בתחום החינוך המתמטי חובה, יתרון לבוגר/ת תואר ראשון במתמטיקה.
  • ניסיון הוראה בתחום המתמטיקה בחטיבת ביניים.
  • אוריינטציה טכנולוגית והיכרות עם שילוב חדשנות חינוכית בסביבות דיגיטליות.

נכונות להיקף של משרה מלאה במשרדנו ברמת אביב, במודל עבודה היברידי.

דרוש/ה מדריכ/ה במתמטיקה לצוות ההדרכה של מטח למגוון אזורים בארץ
רוצה להשתלב בצוות חזק, מקצועי ותומך במשרה מעניינת ומאתגרת שתאפשר לך להגשים את עצמך?
אנחנו מחפשים מדריך או מדריכה במתמטיקה במשרה חלקית (על בסיס שעתי).
התפקיד כולל הדרכה וליווי של מורים בחטיבות הביניים המלמדים עם חומרי הלימוד של מטח:

הגדרת התפקיד:
לתפקיד מגוון משימות המותאמות לתקופות השונות במהלך שנת הלימודים ובהתאם לתכנית הלימודים, התפקיד כולל:

  • תיאום הדרכות עם רכזי ומורי מתמטיקה בבתיה”ס
  • יצירת יחסי עבודה שוטפים מול רכזי המקצוע והמנהלים בבתי הספר (כולל מייל, שיחות טלפון והודעות)
  • הדרכות פרונטליות (כולל הגעה פיזית לבתי הספר), מקוונות וטלפוניות
  • הרחבת הפעילות בתוך בית הספר באמצעות הדרכות לשכבות נוספות
  • הנחיית וובינרים והשתלמויות בנושאים רלוונטיים
  • קשר רציף עם גורמים פנים ארגוניים לתיעוד מידע הנאסף מבתיה”ס ולשיפור חווית הלקוחות
  • בניית מערכי הדרכה ועדכון אל מול מחלקת הפדגוגיה ותכנית הלימודים
  • השתתפות בהכשרות מקצועיות פנים ארגונית

דרישות:

  • תואר ראשון רלוונטי – חובה, תואר שני – יתרון
  • ניסיון בהוראת מתמטיקה בחט”ב
  • אוריינטציה לסביבות למידה דיגיטליות, יכולת הדרכה במחשב
  • ניסיון קודם בתפקיד הדרכה – יתרון
  • כריזמה, יכולת הובלה, יכולת עבודה עצמאית
  • רכב  – התפקיד דורש הגעה לבתי הספר לפי דרישה
  • מחויבות ורצון להשפיע על חינוך ילדי ישראל

דרוש/ה מדריך/מדריכה לצוות ההדרכה של מטח בערבית ומדעים לגילאי היסודי למגוון אזורים בארץ
רוצה להשתלב בצוות חזק, מקצועי ותומך במשרה מעניינת ומאתגרת שתאפשר לך להגשים את עצמך? ערבית ומדעים ליסודי במשרה חלקית (על בסיס שעתי).
התפקיד כולל הדרכה וליווי של מורים בבתי הספר המלמדים עם חומרי הלימוד של מטח:

דרישות:

  • תואר ראשון – חובה, תואר שני – יתרון.
  • ניסיון קודם בהוראת ערבית או מדעים ביסודי.
  • אוריינטציה לסביבות למידה דיגיטליות ויכולת הדרכה במחשב.
  • ניסיון בהדרכה – יתרון.
  • כריזמה, יכולת הובלה, יכולת עבודה עצמאית.
  • רכב  – התפקיד דורש הגעה לבתי הספר לפי דרישה.
  • מחויבות ורצון להשפיע על חינוך ילדי ישראל.

הגדרת התפקיד:
לתפקיד מגוון משימות המותאמות לתקופות השונות במהלך שנת הלימודים ובהתאם לתכנית הלימודים, התפקיד כולל:

  • תיאום הדרכות עם רכזי ומורי ערבית ומדעים בבתיה”ס.
  • יצירת יחסי עבודה שוטפים מול רכזי מקצוע ומנהלים בבתי הספר.
  • הדרכות פרונטליות (כולל הגעה פיזית לבתי הספר), מקוונות וטלפוניות.
  • הרחבת הפעילות בתוך בית הספר באמצעות הדרכות לשכבות נוספות.
  • הנחיית וובינרים והשתלמויות בערבית.
  • מתן מענה לרכזים ומורים במייל, שיחות טלפון והודעות
  • קשר רציף עם גורמים פנים ארגוניים לתיעוד מידע הנאסף מבתיה”ס ולשיפור חווית הלקוחות
  • בניית מערכי הדרכה ועדכון אל מול מחלקת הפדגוגיה ותכנית הלימודים
  • השתתפות בהכשרות מקצועיות פנים ארגוניות

דרוש/ה מדריך/מדריכה לצוות ההדרכה של מטח באנגלית למגוון אזורים בארץ

רוצה להשתלב בצוות חזק, מקצועי ותומך במשרה מעניינת ומאתגרת שתאפשר לך להגשים את עצמך? אנגלית ליסודי במשרה חלקית (על בסיס שעתי).

תיאור התפקיד:

  • תיאום הדרכות עם רכזי ומורי אנגלית בבתיה”ס.
  • יצירת יחסי עבודה שוטפים מול רכזי מקצוע ומנהלים בבתי הספר.
  • הדרכות פרונטליות (כולל הגעה פיזית לבתי הספר), מקוונות וטלפוניות.
  • הרחבת הפעילות בתוך בית הספר באמצעות הדרכות לשכבות נוספות.
  • הנחיית וובינרים והשתלמויות באנגלית.
  • מתן מענה לרכזים ומורים במייל, שיחות טלפון והודעות
  • קשר רציף עם גורמים פנים ארגוניים לתיעוד מידע הנאסף מבתיה”ס ולשיפור חווית הלקוחות
  • בניית מערכי הדרכה ועדכון אל מול מחלקת הפדגוגיה ותכנית הלימודים
  • השתתפות בהכשרות מקצועיות פנים ארגוניות

דרישות:  

  • תואר ראשון – חובה, תואר שני – יתרון.
  • ניסיון קודם בהוראת אנגלית ביסודי.
  • אוריינטציה לסביבות למידה דיגיטליות ויכולת הדרכה במחשב.
  • ניסיון בהדרכה – יתרון.
  • כריזמה, יכולת הובלה, יכולת עבודה עצמאית.
  • רכב  – התפקיד דורש הגעה לבתי הספר לפי דרישה.
  • מחויבות ורצון להשפיע על חינוך ילדי ישראל.

דרוש/ה מדריך/מדריכה לצוות ההדרכה של מטח באנגלית למגוון אזורים בארץ

רוצה להשתלב בצוות חזק, מקצועי ותומך במשרה מעניינת ומאתגרת שתאפשר לך להגשים את עצמך? אנגלית לחטיבה עליונה במשרה חלקית (על בסיס שעתי).

התפקיד כולל:

  • תיאום הדרכות עם רכזי ומורי אנגלית בבתיה”ס.
  • יצירת יחסי עבודה שוטפים מול רכזי מקצוע ומנהלים בבתי הספר.
  • הדרכות פרונטליות (כולל הגעה פיזית לבתי הספר), מקוונות וטלפוניות.
  • הרחבת הפעילות בתוך בית הספר באמצעות הדרכות לשכבות נוספות.
  • הנחיית וובינרים והשתלמויות באנגלית.
  • מתן מענה לרכזים ומורים במייל, שיחות טלפון והודעות
  • קשר רציף עם גורמים פנים ארגוניים לתיעוד מידע הנאסף מבתיה”ס ולשיפור חווית הלקוחות
  • בניית מערכי הדרכה ועדכון אל מול מחלקת הפדגוגיה ותכנית הלימודים
  • השתתפות בהכשרות מקצועיות פנים ארגוניות

דרישות:  

  • תואר ראשון – חובה, תואר שני – יתרון.
  • ניסיון קודם בהוראת אנגלית בחטיבת ביניים/תיכון.
  • אוריינטציה לסביבות למידה דיגיטליות ויכולת הדרכה במחשב.
  • ניסיון בהדרכה – יתרון.
  • כריזמה, יכולת הובלה, יכולת עבודה עצמאית.
  • רכב  – התפקיד דורש הגעה לבתי הספר לפי דרישה.
  • מחויבות ורצון להשפיע על חינוך ילדי ישראל.

דרוש/ה מדריכ/ה במתמטיקה לצוות ההדרכה של מטח למגוון אזורים בארץ
רוצה להשתלב בצוות חזק, מקצועי ותומך במשרה מעניינת ומאתגרת שתאפשר לך להגשים את עצמך?
אנחנו מחפשים מדריך או מדריכה במתמטיקה במשרה חלקית (על בסיס שעתי).

התפקיד כולל:

  • תיאום הדרכות עם רכזי ומורי מתמטיקה בבתיה”ס
  • יצירת יחסי עבודה שוטפים מול רכזי המקצוע והמנהלים בבתי הספר (כולל מייל, שיחות טלפון והודעות)
  • הדרכות פרונטליות (כולל הגעה פיזית לבתי הספר), מקוונות וטלפוניות
  • הרחבת הפעילות בתוך בית הספר באמצעות הדרכות לשכבות נוספות
  • הנחיית וובינרים והשתלמויות בנושאים רלוונטיים
  • קשר רציף עם גורמים פנים ארגוניים לתיעוד מידע הנאסף מבתיה”ס ולשיפור חווית הלקוחות
  • בניית מערכי הדרכה ועדכון אל מול מחלקת הפדגוגיה ותכנית הלימודים
  • השתתפות בהכשרות מקצועיות פנים ארגונית

דרישות:

  • תואר ראשון רלוונטי – חובה, תואר שני – יתרון
  • ניסיון בהוראת מתמטיקה בביה”ס היסודי
  • אוריינטציה לסביבות למידה דיגיטליות, יכולת הדרכה במחשב
  • ניסיון קודם בתפקיד הדרכה – יתרון
  • כריזמה, יכולת הובלה, יכולת עבודה עצמאית
  • רכב  – התפקיד דורש הגעה לבתי הספר לפי דרישה
  • מחויבות ורצון להשפיע על חינוך ילדי ישראל

למטח, המרכז לטכנולוגיה חינוכית, חברה לתועלת הציבור הפועלת כגוף עצמאי לקידום מערכת החינוך בישראל באמצעות חדשנות המשלבת טכנולוגיה ופדגוגיה

דרוש/ה מפתח/ת תוכן בחינוך לשוני ליסודי לאשכול שח”ר

מה כולל התפקיד?

– פיתוח תוכניות חדשניות, מודפסות ודיגיטליות, לקידום החינוך הלשוני בקרב תלמידי ביה”ס היסודי
– ממשקי עבודה משותפים יחד עם צוות המפתחים וכן מול גורמי פיתוח לצורך יצירת תכנים מיטביים

– השתתפות בפיתוח תכניות חדשות לשיעורי חינוך לשוני

דרישות התפקיד:

– ניסיון בהוראת שפה בבית ספר יסודי – חובה
– ניסיון בכתיבת תוכן חינוכי – חובה
– תואר ראשון – חובה
– יכולת עבודה עצמאית ועבודה בצוות
– בקיאות בספרות לילדים – מקורית ומתורגמת
– תואר שני בספרות ותחום תרבות הילד – יתרון
– אוריינטציה טכנולוגית והיכרות עם שילוב חדשנות חינוכית בסביבות דיגיטליות – יתרון
– היכרות עם מגמות במערכת החינוך בארץ ועם מחקרים אקדמיים בארץ ובעולם העוסקים בהוראת שפה, בהוראת ספרות לילדים ובחדשנות חינוכית דיגיטלית

נכונות למשרה מלאה
מודל עבודה היברידי

דרוש/ה מדריך/ת שפה (עברית) לצוותי הוראה בבתי ספר יסודיים ברחבי הארץ.
רוצה לקחת את הידע והניסיון שלך צעד קדימה ולהשתלב בצוות הדרכה מקצועי שנותן תמיכה פדגוגית לצוותי הוראה?
אנחנו מחפשים מדריך/ה במשרה חלקית (על בסיס שעתי).

התפקיד כולל:

– הדרכה על תוכניות הלימוד של מטח במפגשים פיזיים ומקוונים
– תמיכה וליווי פדגוגי של צוותי הוראה ברשתות החברתיות
– השתתפות בהכשרות מקצועיות פנים ארגונית

דרישות התפקיד:

– השכלה אקדמית רלוונטית, תואר שני – יתרון
– ניסיון של 3 שנים לפחות בהוראת שפה בביה”ס היסודי, הוראה בתוכניות של מטח – יתרון
– אוריינטציה לסביבות למידה דיגיטליות, יכולת הדרכה מרחוק
– ניסיון בהדרכה או הנחיית מורים.
– כריזמה, יכולת הובלה, יכולת עבודה עצמאית
– רכב – התפקיד דורש הגעה לבתי ספר ברחבי הארץ
– מחויבות ורצון להשפיע על חינוך ילדי ישראל

רוצה להשתלב בצוות חזק, מקצועי ותומך במשרה מעניינת ומאתגרת שתאפשר לך להגשים את עצמך?

דרוש/ה מדריך/מדריכה לצוות ההדרכה של מטח באנגלית למגוון אזורים בארץ,  במשרה חלקית (על בסיס שעתי)
התפקיד כולל הדרכה וליווי של מורים בבתי הספר המלמדים עם חומרי הלימוד של מטח, אנגלית לחטיבה עליונה .

לתפקיד מגוון משימות המותאמות לתקופות השונות במהלך שנת הלימודים ובהתאם לתכנית הלימודים, התפקיד כולל: 

  • תיאום הדרכות עם רכזי ומורי אנגלית בבתיה”ס. 
  • יצירת יחסי עבודה שוטפים מול רכזי מקצוע ומנהלים בבתי הספר. 
  • הדרכות פרונטליות (כולל הגעה פיזית לבתי הספר), מקוונות וטלפוניות. 
  • הרחבת הפעילות בתוך בית הספר באמצעות הדרכות לשכבות נוספות. 
  • הנחיית וובינרים והשתלמויות באנגלית. 
  • מתן מענה לרכזים ומורים במייל, שיחות טלפון והודעות 
  • קשר רציף עם גורמים פנים ארגוניים לתיעוד מידע הנאסף מבתיה”ס ולשיפור חווית הלקוחות 
  • בניית מערכי הדרכה ועדכון אל מול מחלקת הפדגוגיה ותכנית הלימודים 
  • השתתפות בהכשרות מקצועיות פנים ארגוניות 

דרישות: 

  • תואר ראשון – חובה, תואר שני – יתרון. 
  • ניסיון קודם בהוראת אנגלית בחטיבת ביניים/תיכון. 
  • אוריינטציה לסביבות למידה דיגיטליות ויכולת הדרכה במחשב. 
  • ניסיון בהדרכה – יתרון. 
  • כריזמה, יכולת הובלה, יכולת עבודה עצמאית. 
  • רכב  – התפקיד דורש הגעה לבתי הספר לפי דרישה. 
  • מחויבות ורצון להשפיע על חינוך ילדי ישראל. 

אנו תמיד שמחים להכיר אנשים חדשים

לחצו לשליחת קורות חיים